چند رسانه‌ ایویدئو

پادکست نقد فیلم معضل اجتماعی

نقد شفاهی فیلم معضل اجتماعی

متناسب با پیشرفت تکنولوژی ذائقه مخاطبان برای درک مفاهیم دستخوش تغییرات بنیادین شده است. به گونه ای که در زمینه محاسبه سرانه مطالعه در کشورها حتی میزان حضور در بسترهایی چون شبکه های اجتماعی که سطحی بسیار نازلتر از بسترهایی چون سایت – که خود در سطحی نازلتر نسبت به کتاب قرار دارد- به دنبال یافتن جایگاهی برای خویش است. بر این مبنا فیلموویز به عنوان یک بنگاه تولید محتوا تلاش کرده است رویکرد خود را طی سال ها به ذائقه عمومی مخاطب نزدیک نماید. بر همین اساس فیلموویز قصد دارد علاوه بر تولید محتوای مکتوب اقدام به تولید محتوای بصری نماید. به منظور گام نهادن در تحقق این رویکرد جلسات نقد شفاهی فیلم ها – علاوه بر نگاشتن نقد مکتوب- در دستور کار تیم اجرایی قرار گرفته است.

نقد مکتوب فیلم معضل اجتماعیرا اینجا بخوانید.

ویدیوی نقد شفاهی فیلم معضل اجتماعی را اینجا ببینید.

کارگردان فیلم معضل اجتماعی  : Jeff Orlowski

نویسندگان : Davis Coombe, Vickie Curtis, Jeff Orlowski

بازیگران : Tristan Harris, Jeff Seibert, Bailey Richardson, Jaron Lanier, Skyler Gisondo, Catalina Garayoa, Barbara Gehring, Chris Grundy, Kara Hayward

فیلم معضل اجتماعی The Social Dilemma در پی آن است که با ترسیم فضای کنونی جامعه‌ی امریکا در رابطه با شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر، اینستاگرام، تیک تاک، ردیت و … روند تسخیر انسان‌ها به وسیله‌ی شبکه‌های اجتماعی را توضیح دهد و برای آن راه حلی نیز ارائه دهد.

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + 8 =

دکمه بازگشت به بالا