اخبار سینمایی

دنباله مصائب مسیح

رندل والاس نویسنده فیلمنامه «شجاع دل» می‌گوید که در حال نوشتن فیلمنامه دنباله «مصائب مسیح» است.

به گزارش فیلموویز به نقل خبرگزاری خبرآنلاین، مل گیبسون و رندل والاس نویسنده نامزد جایزه اسکار دنباله فیلم «مصائب مسیح» را می‌سازند.

والاس سال 1995 برای نوشتن فیلمنامه «شجاع‌دل» نامزد جایزه اسکار شد. «شجاع دل» اسکار بهترین فیلم سال 1995 را از آن خود کرد. این نویسنده پنجشنبه با اشاره به سختی پنهان کردن پروژه از دید رسانه‌ها تائید کرد که در حال نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم «مصائب مسیح» است.

نویسنده «گلادیاتور» سال 2014 فیلم «بهشت واقعی است» را کارگردانی کرد. او اعلام کرده است که در جریان همکاری با گیبسون در ساخت فیلم «ستیغ اره‌ای» به ایده ساخت دنباله‌ای برای فیلم «مصائب مسیح» رسیده‌اند. گیبسون کارگردان و والاس یکی از نویسندگان «ستیغ اره‌ای» است. این فیلم که از نوامبر اکران می‌شود، داستان واقعی دزموند داس پزشک ارتش آمریکا در دوران جنگ جهانی دوم است.

نماینده گیبسون هنوز هیچ واکنشی به انتشار خبر ساخت دنباله «مصائب مسیح» نشان نداده است. «مصائب مسیح» سال 2004 به سینما آمد، این فیلم که با بودجه‌ای 30 میلیون دلاری ساخته شده بود با فروش بیش از 612 میلیون دلار در سراسر جهان، موفق‌ترین فیلم مستقل تاریخ لقب گرفت.

تا کنون استودیو و سرمایه‌گذاری برای حمایت مالی از این پروژه که در مراحل ابتدایی نوشتن فیلمنامه به سر‌می‌برد، اعلام آمادگی نکرده است. اما والاس اعلام کرده است که سرمایه‌گذاران زیادی تمایل به مشارکت در این پروژه دارند.

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا