جشنواره ها

گزارش تصویری ونیز 2016

به گزارش فیلموویز به نقل از سینماسینما، هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم روز چهارشنبه با استقبال متفق‌القول از موزیکال «لا لا لند» (La La Land) به کارگردانی دامین شازل، تدابیر شدید امنیتی و فضایی تا حدی گرفته به خاطر زلزله اخیر در بخش مرکزی ایتالیا آغاز شد.

برگزارکنندگان جشنواره برای ابراز همدردی با حدود ۳۰۰ قربانی زلزله ضیافت مرسوم کنار ساحل را لغو کردند.

در عین حال، در مراسم افتتاحیه، یرژی اسکولیموفسکی چهره پیشتاز موج نوی سینمای لهستان، جایزه شیر طلای یک عمر دستاورد خود را به شهر باستانی آماتریچه که در زلزله اخیر به شدت آسیب دید، تقدیم کرد.

1

یرژی اسکولیموفسکی در مراسم افتتاحیه جایزه شیر طلای یک عمر دستاورد را دریافت کرد.

به گزارش ورایتی، برگزارکنندگان جشنواره ونیز همچنین یک صندوق اعانه درست کردند که به گفته آلبرتو باربرا مدیر هنری جشنواره شرکت لاینزگیت تهیه‌کننده و توزیع‌کننده فیلم «لا لا لند» اول بانی خیر شدند.
با این حال، فرش قرمز مراسم افتتاحیه حال و هوایی شاد داشت. اما استون ستاره فیلم «لا لا لند» با لباسی سبز و طلایی مقابل عکاسان ظاهر شد و طرفدارانش را به وجد آورد. رایان گاسلینگ، جان لجند و جی.کی. سیمونز دیگر بازیگران این فیلم هستند که یکی از فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل این دوره جشنواره ونیز هم هست و دوم دسامبر روی پرده سینماها می‌رود.
استون چند ساعت پیش از اولین نمایش جهانی «لا لا لند» در نشست مطبوعاتی فیلم به خبرنگاران گفت: «لا لا لند» به هیچ عنوان بدبینانه نیست. فیلمی درباره آرزو و امید و کار کردن برای رسیدن به یک چیز است.

5

شازل ۳۱ ساله که فیلم قبلی‌اش «ضربه شلاق» (Whiplash) هم بسیار مورد استقبال قرار گرفت، در مراسم اولین نمایش «لا لا لند» حضور داشت، اما رایان گاسلینگ دیگر ستاره این فیلم که این روزها سر صحنه دنباله فیلم «بلید رانر» است، نتوانست خود را به لیدو برساند.
«لا لا لند» یک ادای احترام به عصر طلایی موزیکال‌های آمریکایی است. گاسلینگ در «لا لا لند» نقش یک پیانیست جاز و استون نقش یک بازیگر زن جویای نام را بازی می‌کنند. آن‌ها در لس آنجلس به هم دل می‌بازند، اما هر چه موفق‌تر می‌شوند، با دردسرهای بیشتر روبرو می‌شوند.
هفتاد و سومین دوره جشنواره فیلم ونیز ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر (۱۰ تا ۲۰ شهریور) برگزار می‌شود.

در ادامه تصاویر این مراسم را مشاهده می نمایید.

3

سخنرانی جرمی ایرونز در مراسم

A guest falls during the red carpet event for the movie "The Light Between Oceans" at the 73rd Venice Film Festival in Venice

زمین خوردن بازیگر زن کره جنوبی در فرش قرمز

 

4

حضور سم مندس در مراسم

7

 

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + نه =

دکمه بازگشت به بالا