اخبار سینمایی

همچنان متنوع

جانی دپ در دنباله فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز» پا به دنیای خیالی جی‌کی رولینگ نویسنده سرشناس بریتانیایی می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگری که در کارنامه کاری خود نقش‌های متنوعی از جک اسپاروی «دزدان دریایی کارائیب» تا کلاهدوز دیوانه «آلیس در سرزمین عجایب»‌ را دارد، در گام بعدی بازی در دنیای جادوگران «هری پاتر» را نیز در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» تجربه خواهد کرد.

خبر حضور جانی دپ در این پروژه سه‌شنبه اعلام شد. دنباله سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۸ به سینما خواهد آمد.

البته همزمان با انتشار این خبر اعلام شد که جانی دپ ۵۳ ساله در قسمت اول «جانوران شگفت‌انگیز» نیز حضور کوتاهی مقابل دوربین داشته است.

شرکت تایم‌وارنر به عنوان مالک استودیوی فیلم‌سازی برادران وارنر هنوز به صورت رسمی خبر حضور جانی دپ در دنباله «جانوران شگفت‌انگیز» را تایید نکرده است.

تاکنون جزییات اندکی از فیلمنامه «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» مشخص شده است. داستان این فیلم با بازی ادی ردمین بازیگر برنده جایزه اسکار در نیویورک سال ۱۹۲۶ روی می‌دهد. داستان کتاب‌های «هری پاتر» در دهه ۹۰ میلادی در انگلستان روی می‌دهد.

جی‌کی رولینگ اوایل ماه اکتبر اعلام کرد که فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» نخستین فیلم از یک سری پنج‌ قسمتی است. در این سری فیلم‌ها داستان خیزش جادوگر قدرتمندی به نام گلرت گریندلوالد و دوئل او با آلبوس دامبلدور در سال ۱۹۴۵ روایت می‌شود.

هفت کتاب «هری پاتر» با فروش ۴۵۰ میلیون نسخه‌ای در سراسر جهان شهرت و ثروث شگرفی برای جی‌کی رولینگ به ارمغان آوردند. با اقتباس از این کتاب‌ها سری فیلم‌هایی ساخته شد که آن‌ها نیز در مجموع در گیشه جهانی بیش از ۷ میلیارد دلار فروش داشتند. حال رولینگ با معرفی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» قصد دارد موفقیت «هری پاتر» را تکرار کند.

منبع:‌ رویترز / ۱ نوامبر

 

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا