اخبار سینمایی

لغو اکران 50 کیلو آلبالو

به گزارش فیلموویز به نقل از همشهری:در شرایطی که تصور می‌شد 50کیلو آلبالو از فیلم‌های مورد علاقه سینماداران برای نمایش در اکران رمضانی باشد، سازمان سینمایی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد هیچ مجوزی برای ادامه نمایش این فیلم صادر نکرده و از سایت‌های فروش بلیت هم خواست عرضه بلیت اینترنتی را متوقف کنند.

ترویج فروپاشی و سقوط خانواده، الگوی نامناسب با آرایش غلیظ بازیگران و مغایر سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر و امید از صفاتی بود که علی جنتی در انتقادهای خود متوجه 50کیلو آلبالو کرد. البته این انتقادهای آشکار با سکوت رئیس سازمان سینمایی مواجه شد و در عوض، معاون نظارت و ارزشیابی و سخنگوی وزارت ارشاد به اشتباه خود در اعطای مجوز نمایش به این فیلم اعتراف کردند. گرچه با وجود همه این انتقادها، نمایش 50کیلو آلبالو تا آخرین لحظه همچنان ادامه دارد.

اگر شورای صنفی اکران مجوزی برای بازگشت فیلم پرحاشیه و پرفروش حقیقی به سینماها در طرح اکران رمضان صادر نکند، پرونده 50کیلو آلبالو با فروشی 13میلیارد تومانی در تهران و شهرستان‌ها بسته می‌شود. براساس موضع سفت و سخت سازمان سینمایی، با ادامه نمایش فیلم موافقت نشده و اکران آن هم پس از حدود 3 ماه در تمام سینماها متوقف می‌شود.

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا