اخبار سینمایی

رونمایی از فیلم دونده زمین

مراسم رونمایی از فیلم سینمایی « دونده زمین» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری چهارشنبه (15 اردیبهشت ماه) ساعت 21، با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در سینما فرهنگ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،«دونده زمین» که قرار است در گروه هنر و تجربه به نمایش در بیاید، بیانگر داستانی واقعی در مورد هازاما کامپه هنرپیشه مشهور ژاپنی است که نذر کرد در سن ۶۰ سالگی دور دنیا را بدود. او پس از یک سال و اندی آمریکا و اروپا را دوید و در کشور ترکیه متوجه شد به سرطان لنفاوی مبتلا است. پس از آن با اراده‌ای استوار و با اعتقاد و ایمان بسیار به خداوند راه خود را ادامه داد و به ایران آمد و در نهایت پس از ۷۵۰ روز دوندگی، به ژاپن رسید.

در این فیلم سحر دولتشاهی، خسرو احمدی، ناهید مسلمی، حسین عابدینی، نیکی نصیریان، حنیف شهپرراد، ندا جبرئیلی، زهرا طاهری‌منش و بازیگر ژاپنی هازاما کامپه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تهیه‌کننده این فیلم علیرضا شجاع نوری و موسیقی آن کاری از گروه «دنگ شو» است.

سایر عوامل «دونده زمین» عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: زهرا اجلالی (بر اساس طرحی از آزاد جعفریان)، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، انتخاب بازیگر: حبیب رضایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: شکوفا کریمی، تدوین: سهراب خسروی، جلوه‌های ویژه رایانه ای: بهنام خاکسار، صدابرداران: مهران ملکوتی و اشکان فتاحی، صداگذاری و میکس: مهرشاد ملکوتی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، چهره‌پرداز: میترا آقا میری، موسیقی: دنگ شو، مدیرتولید: محمدصادق آذین و عکس: زهرا مصفا.

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا