یادداشت

جدیدترین سایت دانلود زیرنویس فارسی / blaxsub

بعد از مدت ها صبر و انتظار، فیلم مورد علاقه شما منتشر شده و لینک آن را پیدا کرده اید و حجم قابل توجهی از اینترنت خود را صرف دانلود آن کرده اید و حالا که همه چیز به ظاهر آماده است ناگهان متوجه میشوید که واااای زیرنویسش نیامده و اینجاست که دنیا بر سر شما خراب میشود. پیدا کردن زیرنویس به موقع و با کیفیت فیلم ها و سریال ها دغدغه بسیاری از علاقه مندان به سینما بوده و هست، چرا که این روزها با توجه به پیچیدگی داستان فیلم ها و سریال ها دیدن آنها بدون زیرنویس لطفی ندارد و باعث میشود که بخش عمده ای از داستان را متوجه نشوید. سایت های زیرنویس زیادی وجود دارد که روز به روز به تعداد آنها اضافه میشود ولی واقعا چند درصد از این سایت ها کار جدیدی انجام میدهند؟ کاری که بقیه انجام نداده اند؟؟؟ تقریبا همه سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند در ارائه خدمات رفتار یکسانی دارند و خلاقیت خاصی در آنها دیده نمیشود.

وبسایت بلکس ساب ریشه و زیرساخت قدرتمندی دارد

معرفی وبسایت بلکس ساب

وبسایت blaxsub جدیدترین وبسایت در زمینه زیرنویس فارسی است که به پشتیبانی تیمی حرفه ای خلق شده و تلاش دارد تا ضعف هایی را که در بقیه وبسایت های زیرنویس دیده میشود را تکرار نکند. اگر به دنبال سایتی برای دانلود زیرنویس فیلم و دانلود زیرنویس سریال هستید حتما به وبسایت بلکس ساب سر بزنید چرا که بلکس ساب تنها یک سایت زیرنویس نیست بلکه محیطی است که از وقت گذاشتن در آن لذت میبرید و با آرامش میتوانید به دنبال زیرنویس مدنظر خود باشید.

بلکس ساب رایگان است

بلکس ساب علی رغم تلاش و هزینه های زیادی که در فرایند ایده پردازی و شکل گیری متحمل شده ولی برای احترام به همه کاربران از هر قشری خدمات خود را به صورت کاملا رایگان ارائه میدهد. وبسایت blaxsub صرف نظر از کمیت و کیفیت خدماتش هیچ گاه هزینه ای را از کاربران دریاف نمیکند و این امر جز مهمترین سیاست های این تیم است.

blaxsub

پیشرفت مداوم/ کلید ماندگاری

یکی از مواردی که تیم بلکس ساب سر لوحه خود قرار داده، در نظر نگرفتن محدودیتی برای پیشرفت و ایده پردازی است. بلکس ساب اعتقاد دارد که خلاقیت و ایده پردازی مداوم راز ماندگاری یک پروژه است چیزی که هیچ پایانی ندارد و همیشه باید در اولویت کارها قرار گیرد. وبسایت بلکس ساب صرف نظر از کمیت و کیفیت خدماتش برای احترام به کاربران خدماتش را رایگان ارائه میدهد.

قالب و محیط کاربرپسند

یکی از دغدغه های تیم طراحی blaxsub طراحی قالب و خلق محیطی استاندارد است که کاربر از آن لذت ببرد. متاسفانه اکثر وبسایت های ایرانی محیطی شلوغ و قدیمی دارند که باعث سردرگمی کاربران میشود اما بلکس ساب خوب میداند که فراهم کردن خدمات تنها خواسته کاربران نیست چرا که کابر دوست دارد از محیطی که در آن وقت میگذارد لذت ببرد. بدون شک اگر محیط وبسایت ها حرفه ای تر باشد، کاربران هم حرفه ای تر عمل خواهند کرد و این باعث پیشرفت کل اینترنت میشود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا