اخبار سینمایی

جانی دپ در نقش رئیس سابق صندوق بین المللی پول

دومینیک استروس‌کان رئیس جنجالی پیشین صندوق بین‌المللی پول این بار الهام‌بخش ساخت یک فیلم به کارگردانی برت راتنر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از گاردین، در این فیلم که «افسارگسیخته» نام دارد، جانی دپ و ماریون کوتیار ایفاگر نقش‌های اصلی فیلم هستند. این دو بازیگر سال 2009 در فیلم «دشمنان ملت» به کارگردانی مایکل مان همبازی بودند.

داستان «افسارگسیخته» روی زندگی استروس‌کان در حبس خانگی تمرکز دارد. فیلمنامه این اثر را بن کاپیت و ویل مارک می‌نویسند. فیلمنامه این اثر ماجرای رسوایی این دیپلمات فرانسوی را انعکاس می‌دهد. او که روزگاری رئیس صندوق بین‌المللی پول بود، سال 2011 به جرم آزار جنسی محکوم به حبس خانگی شد.

داستان رسوایی استروس‌کان پیش از این نیز دستمایه ساخت فیلمی با بازی ژرار دپاردیو به نام «به نیویورک خوش آمدی» شده است.

هواداران جانی دپ پس از نقش‌آفرینی خیره‌کننده این بازیگر در تریلر «عشای سیاه» اکنون می‌توانند شاهد هنرنمایی این بازیگر در فیلم «آلیس در آینه» باشند. یکی دیگر از فیلم‌های این بازیگر که بسیاری در انتظار اکران آن هستند، «دزدان دریایی کارائیب : مرد مرده داستان نمی‌گوید» است. او در این فیلم بار دیگر در نقش کاپیتان جک اسپارو ظاهر خواهد شد.

هنوز معلوم نیست که ماریون کوتیار در «افسارگسیخته» چه نقشی را بازی می‌کند. این بازیگر امسال با دو فیلم «این تنها پایان جهان است» به کارگردانی خاویر دولان و «از زمین تا ماه» به کارگردانی نیکل گارسیا در جشنواره کن حضور دارد. کوتیار نقش مقابل مایکل فاسبندر در «کیش یک آدمکش» را نیز بازی می‌کند که دسامبر اکران خواهد شد.

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا