اخبار سینمایی

تور موسیقی بازی تاج و تخت

تور کنسرت موسیقی «بازی تاج و تخت» همراه با یک ارکستر کامل در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامین جوادی آهنگساز سریال «بازی تاج و تخت» دوشنبه این خبر را اعلام کرد. به گفتۀ جوادی یک ارکستر و گروه کر کامل در جریان این تور موسیقی به 28 شهر در آمریکای شمالی می‌رود. در این کنسرت‌ها برخی از محبوب‌ترین صحنه‌های سریال نیز همزمان روی یک نمایشگر بزرگ برای هواداران پخش می‌شود.

جوادی که در لس‌آنجلس به سر می‌برد پیش از رویدادی برای هواداران، گفت: «می‌خواهم چیزی فراتر از تماشای اجرای یک ارکستر معمولی را به مخاطب ارائه کنم.» او امیدوار است این برنامه‌ها را برای هوادارانش به تجربه‌هایی جامع و حماسی تبدیل کند.

آهنگساز ایرانی‌تبار موسیقی متن «مرد آهنی» که برای به کاربردن آلات موسیقی کمتر شناخته شده مشهور است، در تور کنسرت موسیقی «بازی تاج و تخت» نیز این تجربه را تکرار خواهد کرد. موسیقی متن «مرد آهنی» نامزد جایزه گرمی شده بود.

او در ادامه افزود: «به گمان من برای تماشاگران تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود که علاوه بر دوباره شنیدن موسیقی «بازی تاج و تخت»، نوازندگان در حال اجرا و سازهایی که تا پیش از این به چشم ندیده‌اند را تماشا کنند.»

در این کنسرت‌ها برای ارتقای سطح بهره‌بردن تماشاچیان از شنیدن موسیقی اتفاقاتی در صحنه روی خواهد داد که البته جوادی قصد ندارد تا از جزئیات آن‌ها پرده بردارد.

در بیشتر این اجراها رهبری ارکستر را خود رامین جوادی برعهده خواهد داشت و در برخی برنامه‌ها نیز نوازندگی خواهد کرد. 

این تور که «تجربه کنسرت زنده بازی تاج و تخت» نام دارد از 15 فوریه در کانزاس‌سیتی آغاز می‌شود. نیویورک، لس‌آنجلس، بوستون، شیکاگو، تورنتو، سالت‌لیک سیتی، لاس‌وگاس، دنور، فیلادلفیا و واشنگتن از دیگر شهرهای محل برگزاری این تور هستند.

فصل هفتم سریال برنده جوایز امی و گلدن‌گلوب «بازی تاج و تخت» تابستان آینده به دست هواداران پرشمار این سریال می‌رسد. شبکه اچ‌بی‌اُ اعلام کرده است که این سریال فانتزی حماسی در انتهای فصل هشتم به پایان می‌رسد.

منبع: آسوشیتدپرس / 8 اوت

 

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − سه =

دکمه بازگشت به بالا