اخبار سینمایی

اکران سینمای هنر و تجربه

با آغاز فصل بهار برنامه جدید اکران فیلمهای مستند گروه سینمایی هنر و تجربه درخانه هنرمندان آغاز شده است .­­

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،هرروز ساعت 19 در خانه هنرمندان  ،مستندهایی از گروه هنر وتجربه به نمایش در می‌آیند .همچنین درشهرستان‌ها نیز سینماهای نمایش دهنده گروه هنر و تجربه ، در روزهای یک شنبه و سه شنبه به نمایش فیلم‌های مستند گروه هنر و تجربه می پردازند.
«پسرانی با گوشهای شکسته»، «برای گونگادین بهشت نیست»، «فصل هرس»، «من ناصر حجازی هستم»، «دینگومارو»، «من نگهدار جمالی وسترن می سازم»، «زمناکو» و «کارنامه چهل ساله مهرجویی» فیلمهای مستندی هستند که طبق برنامه اعلام شده  در خانه هنرمندان تهران و دیگر سینماهای هنر وتجربه درشهرستان‌ها به نمایش در می‌آیند. این مستندها هرکدام می‌تواند دریچه جدید به دنیای ناشناخته افراد و مکان‌ها باشد، مثلا «پسرانی با گوشهای شکسته« درباره مردان کشتی گیر و محمدبنا  سرمربی موفق تیم کشتی است. تاکنون هفتاد و چهار مراسم دیداربا عوامل در گروه هنروتجربه برگزارشده است.

همچنین بیش از 20 فیلم مستند در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمده است، مستندهایی  نظیر «کهریزک چهار نگاه» از 4 کارگردان، «6 قرن،6 سال» ساخته مجتبی میرطهماسب و… از آثاری هستند که توانستند رضایت مخاطبان را جلب کنند.

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا