اخبار سینمایی

افتتاحیه جشنواره ونیز

 فیلم موزیکال «لا لا لند» با بازی رایان گاسلینگ و اما استون هفتادوسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز را افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیمین شزل کارگران و نویسنده این درام موزیکال است. شزل بیشتر برای کارگردانی فیلم «شلاق / Whiplash» شناخته می‌شود.

شزل این انتخاب را باعث افتخار خود دانست و گفت: «بی‌اندازه مشتاقیم تا فیلم خود را برای تماشاگران جشنواره ونیز به نمایش بگذاریم.»

جی‌کی سیمونز و جان لجند دیگر بازیگران «لا لا لند» هستند. سیمونز برای بازی در «شلاق» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد.

آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز فیلم جدید شزل شروعی تازه در ژانر موزیکال دانست و در توصیف آن گفت: «ادای احترامی حیرت‌انگیز به عصر طلایی موزیکال‌های آمریکایی از «یک آمریکایی در پاریس» به کارگردانی وینست مینلی تا «نیویورک، نیویورک» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی.»

این فیلم 31 اوت در جشنواره ونیز نخستین نمایش جهانی خود را تجربه می‌کند و در بخش رقابتی جشنواره برای بردن شیر طلایی رقابت خواهد کرد.

«لا لا لند» داستان رابطه عاشقانه بازیگر زنی به نام میا با بازی اما استون و یک موزیسن سبک جاز به نام سباستین با بازی رایان گاسلینگ است.

جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز از 31 اوت تا 10 سپتامبر برگزار خواهد شد. سم مندس کارگردان سرشناس بریتانیایی ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده دارد.

 

محمد حسین قلی‌پور

نويسنده سينمايى موسس و سردبير "اى من" موسس و سردبير سايت "Filmovies"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا